VIKTORIADAGEN

jag är bortskämd, det vet jag. tror att jag har sagt det förrut. men jag skulle hellre vilja uttrycka det som så, att det är mamma och pappa som skämmer bort mig. för det är inte så att jag "böner och ber" om saker och ting. utan av någon anledning (världens finaste föräldrar) så får jag en massa saker av dom. som idag..

jag har namnsdag idag. viktoria är mitt namn. och i min familj är just namnsdagar en ganska stor grej. vet inte varför. det har hängt med från mammas släkt tror jag.  
så, idag när jag kom hem från praktiken serverades en av mina favoriträtter och därefter stod ett fint paket framför mina ögon. jag fick starten på servisen som jag så gärna vill ha. så fruktansvärt fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0