BITTER

med risk att verka bitter tänker jag ta dagens verkliga sanning.
ännu ett inlägg kommer att handla om mitt förbannade knä. ohnej, inte ännu ett tänker ni. men jo. jag måste få lufta.
ringde till dagkirrurgen igår, frågade hur det blev med min preliminära tid (v. 20), det är ju ändå bara 2 veckor kvar och jag skulle ju vilja planera lite. men icke. fick ist svar om att min operationstid kommer att dra ut ytterligare på tiden. ända till slutet på maj. observera att det är ett år seda jag skadade mig nu. aj aj aj, tänkte jag. SOMMARJOBBET. hur blir det då med sommarjobbet? börjar på sommarjobbet i början av juni. och det tar ett tag och rehabilitera sig från en knäoperation. inte så att jag kan jobba veckan efter. så pågrund av detta kommer jag väl måsta tacka nej till operationstiden, när jag väl får en. för pengar behöver en fattig student. när ska det gå min väg? med lite risk att verka bitter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0